تشخيص رنگ کیان خودرو
کارشناسی خودرو درمحل
تعمیر عقب بندی
بلبرینگ های ژامبون اکسل وقتی که بدون گیریس کار کنند خراب می شوند وباعث کج ایستادن چرخ عقب خودرو می شود که لاستیک را از بین میبرد.
برای این که این اتفاق نیافتد روی اکسل خودرو دو عدد سوزن گیرس خور گذاشتن تا در هر سرویس بلبرینگ ها نیز گیریس کاری شود.
نرم بودن رو کمک ها و میلهای ترشن بار تعیین میکنن وقتی که رو ببرینگ خشک میشه در اثر وجود اب، گرد و خاک غلتک های رو ببرینگ توی کونس، میچرخن گیرپاش میکنن و باعث میشن میله ژامبون روش ساییده بشه.
بمرور به صدا بیوفته، اکسل هم کج میشه یعنی میره تو زاویه کمبر اضافی گریس باعث خاج کردن گرد و خاک و نرم شدن جای بلبرینگها میشه.
سایز تو ببرینگ ها با هم هیچ تفاوتی نداره فقط اونهایی که طرف بیرون نصب میشن روش یه قالپاق فلزی داره که اب و اشغال وارد نشه.
کارشناسی خودرو درمحل
بعضی مواقع هست که با برخورد خودرو به دست اندازها یا موانع جاده به اصطلاح فرار میکنه.
در واقع ماشین کنترل خوبی نداره بسیاری، تعمیرکاران بدون توجه به اصل موضوع اقدام به تعویض کلیه ی لوازم زیربندی خودرو می کنند که این باعث تحمیل هزینه بالا به مالک خودرو است.
در اینجور مواقع ممکن است کمک عقب ماشین یا همچنین موج گیرها سالم باشند اما بوش طبق ها آسیب دیده باشند.
یا اینکه بوش سگدست ها آسیب دیده باشد که یک کارشناس خودرو ماهر این ها را خیلی سریع تر می فهمد و از هزینه ای شما کاسته می شود.کارشناسی خودرو درمحل